Ogłoszenia

Ogłoszenie na stanowisko starszego inspektora ds. ochrony p/pożarowej Komendy Powiatowej Policji w Sieradzu

Komendant Powiatowy Policji w Sieradzu poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko starszego inspektora ds. ochrony p/pożarowej

Umowa o pracę na czas zastępstwa 

Liczba stanowisk  1 
Wymiar etatu  0,25 
Status nabór w toku 
Miejsce pracy   Sieradz, ul. Sikorskiego 2 
Ważne do  22 marca 2024 r. 
Wynagrodzenie zasadnicze     1.183,04 zł brutto 


Czym będziesz się zajmować 
Osoba na tym stanowisku:
•    nadzoruje prawidłowość i terminowość wykonywania przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych podręcznego sprzętu gaśniczego i urządzeń przeciwpożarowych, instalacji i urządzeń technicznych oraz instalacji sygnalizacji pożarowej
•    prowadzi szkolenia wstępne przeciwpożarowe dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy
i pracowników Policji
•    sporządza i przedstawia kierownikowi jednostki roczną analizę stanu ochrony przeciwpożarowej obiektów jednostki
•    potwierdza faktury za wykonanie usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych podręcznego sprzętu gaśniczego i urządzeń przeciwpożarowych, instalacji i urządzeń technicznych oraz instalacji sygnalizacji pożarowej stanowiące podstawę do zapłaty w celu przekazania do Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Łodzi,
z zachowaniem wyznaczonego terminu płatności
•    prowadzi rejestr instruktażu ogólnego w zakresie ochrony przeciwpożarowej
•    opracowuje i redaguje pisma kierowane do komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Sieradzu oraz Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
•    sporządza cykliczne analizy i stosowne raporty
•    obsługuje system SWOP KADRA w celu wprowadzenia do systemu danych dotyczących odbytych przez funkcjonariuszy i pracowników Policji szkoleń z zakresu ochrony przeciwpożarowej
•    informuje pracodawcę o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i występuje z wnioskami zmierzającymi do usuwania stwierdzonych zagrożeń, celem zapewnienia bezpiecznych
i higienicznych warunków służby i pracy. 
Wymagania niezbędne
•    Wykształcenie: średnie średnie branżowe - technik pożarnictwa, szkolenie inspektorów ochrony przeciwpożarowej lub szkolenie aktualizujące inspektorów ochrony przeciwpożarowej 
•    Staż pracy co najmniej 1 rok 
•    Uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej lub kwalifikacje do wykonywania zawodu technik pożarnictwa
•    Dobra znajomość przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej lub kwalifikacje do wykonywania zawodu technik pożarnictwa
•    Dobra znajomość prawa budowlanego
•    Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
•    W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 
1 sierpnia 1972 r. 
•    Posiadanie obywatelstwa polskiego 
•    Korzystanie z pełni praw publicznych 
•    Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe 
Wymagania dodatkowe 
•    Wykształcenie: wyższe inżynier pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Pożarniczej w Warszawie, studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa o specjalności inżyniera bezpieczeństwa pożarowego 
•    Staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenie w pracy w zakresie ochrony przeciwpożarowej 
•    Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli „poufne”, 
•    Analityczne myślenie,
•    Umiejętność rozwiązywania problemów,
•    Samodzielność,
•    Umiejętność organizowania pracy 
Co oferujemy 
•    Indywidualny rozkład czasu pracy 
•    Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy 
•    Miejsce do odświeżenia się 
•    Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu 
•    Miejsce parkingowe na terenie urzędu 
•    Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym
i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych 
•    Dofinansowanie do wypoczynku pracowników 
•    Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników 
Dostępność 
•    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. 
•    Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami. 
•    Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%. 
Warunki pracy 
•    Praca biurowa w siedzibie urzędu, 
•    Praca w systemie podstawowym , 
•    Obsługa komputera poniżej połowy dobowego czasu pracy, 
•    obsługa urządzeń biurowych, 
•    Oświetlenie naturalne i sztuczne, 
•    Praca na drugim piętrze, brak windy, bak drzwi automatycznie otwierających się, 
•    Możliwość poruszania się po budynku ograniczona. 
Dodatkowe informacje 
•    Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. 
•    Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert. 
•    Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert. 
•    Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 
•    Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. 
•    Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca. 
•    Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. 
 Dokumenty niezbędne 
•    CV i list motywacyjny 
•    Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia 
•    Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy 
•    Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
•    Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
•    Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje oraz ewentualne ukończenie kursów,
•    Kopia poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW, SKW lub Policję uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego o treści "wyrażam zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej do dostępu do informacji niejawnych",
•    Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. 
•    Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego 
•    Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych 
•    Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe 
 Dokumenty dodatkowe
•    Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia 
•    Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy 
 
Aplikuj do 22 marca 2024 
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 135124" 
na adres: 
Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu 
ul. Sikorskiego 2 
98 - 200 Sieradz
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 
47 845 17 09, 47 845 14 16 
•    Dokumenty należy złożyć do: 22.03.2024 
•    Decyduje data: wpływu oferty do urzędu 

•    Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze 
Przetwarzanie danych osobowych 
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Panią/Pana o tym, 
w jaki sposób Komendant Powiatowy Policji w Sieradzu przetwarza Pani/Pana dane osobowe:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji 
w Sieradzu z siedzibą przy ul. Sikorskiego 2, kod 98-200 Sieradz.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Agnieszka Dwurnik
 e-mail: iod@sieradz.ld.policja.gov.pl , tel. (47) 845 14 32,
3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dotyczących zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Panią/Pana podane, przetwarzane są na podstawie Pani/Pana zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru,a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji.
5. W przypadku złożenia przez Panią/Pana oświadczenia lustracyjnego, Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt. 4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy 
z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
9. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

Powrót na górę strony