Ogłoszenie na stanowisko korpusu służby cywilnej - starszego inspektora Jednoosobowego Stanowiska ds. BHP Komendy Powiatowej Policji w Sieradzu
Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu ogłasza nabór na stanowisko korpusu służby cywilnej – starszy inspektor Jednoosobowego Stanowiska ds. BHP KPP w Sieradzu
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
Liczba stanowisk 1
Wymiar etatu 0,75
Status nabór w toku
Miejsce pracy Sieradz, ul. Sikorskiego 2
Ważne do 12 kwietnia 2024 r.
Wynagrodzenie zasadnicze 3.549,12 zł brutto + dodatek za wysługę lat
Czym będzie zajmować sie osoba na tym stanowisku:
• realizuje zadania służby BHP wynikające z aktualnie obowiązujących przepisów
• prowadzi dokumentację BHP zgodnie z regulacjami prawnymi i procedurami wewnętrznymi
• przeprowadza szkolenia z zakresu BHP dla policjantów i pracowników KPP w Sieradzu zgodnie z przepisami
• realizuje zadania z zakresu medycyny pracy
• uczestniczy w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w służbie oraz zdarzeń potencjalnie wypadkowych dotyczących pracowników i policjantów KPP
w Sieradzu
• opracowuje i kompletuje stosowną dokumentację dotyczącą wypadków przy pracy
i w służbie oraz stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby w celu ustalenia okoliczności i przyczyn zaistniałych wypadków i zachorowań na choroby zawodowe
• sporządza cykliczne analizy i stosowne raporty
• przeprowadza kontrole warunków służby/pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny służby/pracy
• informuje pracodawcę o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i występuje z wnioskami zmierzającymi do usuwania stwierdzonych zagrożeń, celem zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków służby i pracy.
Wymagania niezbędne
• Wykształcenie: średnie i posiadanie kwalifikacji do wykonywania zadań na stanowisku st. inspektora ds. BHP,
• Staż pracy w służbie BHP w przypadku posiadania średniego wykształcenia i zawodu technika BHP, w przypadku posiadania wykształcenia wyższego o kierunku BHP albo studiów podyplomowych w zakresie BHP nie jest wymagane doświadczenie.
• posiadanie kwalifikacji do wykonywania zadań na stanowisku starszego inspektora ds. bhp,
• dobra znajomość przepisów i norm z zakresu BHP oraz umiejętność ich praktycznego stosowania,
• znajomość przepisów o służbie BHP, ustawy o Policji i ustawy o służbie cywilnej cywilnej,
• poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
• w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
• Posiadanie obywatelstwa polskiego
• Korzystanie z pełni praw publicznych
• Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
• Wykształcenie: wyższe o kierunku BHP albo studia podyplomowe w zakresie BHP,
• Staż pracy doświadczenia w służbie BHP
• posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli „poufne”,
• znajomość przepisów prawa pracy, systemu ubezpieczeń społecznych,
• analityczne myślenie,
• umiejętność rozwiązywania problemów,
• samodzielność,
• umiejętność organizowania pracy
Co oferujemy
• Indywidualny rozkład czasu pracy
• Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
• Miejsce do odświeżenia się
• Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
• Miejsce parkingowe na terenie urzędu
• Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym
i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
• Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
• Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
• Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
• Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
• Praca biurowa w siedzibie urzędu,
• Praca w systemie podstawowym ,
• Obsługa komputera powyżej połowy dobowego czasu pracy,
• obsługa urządzeń biurowych,
• Oświetlenie naturalne i sztuczne,
• Praca na drugim piętrze, brak windy, bak drzwi automatycznie otwierających się,
• Możliwość poruszania się po budynku ograniczona.
Dodatkowe informacje
• Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
• Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
• Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
• Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
• Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
• Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
• Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
• CV i list motywacyjny
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
• Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje oraz ewentualne ukończenie kursów,
• Kopia poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW, SKW lub Policję uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego o treści "wyrażam zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej do dostępu do informacji niejawnych",
• Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
• Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
• Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj do 12 kwietnia 2024
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 135883"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu
ul. Sikorskiego 2
98 - 200 Sieradz
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 845 17 09, 47 845 14 16
• Dokumenty należy złożyć do: 12.04.2024 r.
• Decyduje data: stempla pocztowego
• Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Panią/Pana
o tym, w jaki sposób Komendant Powiatowy Policji w Sieradzu przetwarza Pani/Pana dane osobowe:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji
w Sieradzu z siedzibą przy ul. Sikorskiego 2, kod 98-200 Sieradz.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Agnieszka Dwurnik
e-mail: iod@sieradz.ld.policja.gov.pl , tel. (47) 845 14 32,
3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dotyczących zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej.
Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Panią/Pana podane, przetwarzane są na podstawie Pani/Pana zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji.
5. W przypadku złożenia przez Panią/Pana oświadczenia lustracyjnego, Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt. 4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy
z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa).
9. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.