Ogłoszenie na stanowisko starszego inspektora w Zespole do spraw Kadr i Szkolenia
Komendant Powiatowy Policji w Sieradzu ogłasza nabór na stanowisko starszego inspektora w Zespole do spraw Kadr i Szkolenia
Umowa na czas określony
Liczba stanowisk
1
Wymiar etatu
1
Status
nabór w toku
Miejsce pracy
Sieradz ul. Sikorskiego 2
Ważne do
30 kwietnia 2025 r.
Wynagrodzenie zasadnicze
5023,15 zł brutto
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku: prowadzi obsługę kadrową funkcjonariuszy i pracowników jednostek i komórek organizacyjnych KPP w Sieradzu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polegającą na opracowywaniu i kompletowaniu dokumentacji, przygotowuje dokumentację dotyczącą przyjęcia, przebiegu i zakończenia służby/pracy, przygotowuje i opracowuje dokumentacje w sprawach emerytalno – rentowych w celu przekazania jej do ZUS oraz Zakładu Emerytalno – Rentowego MSWiA, współpracuje z podmiotami zewnętrznymi ZUS/ZER MSWiA w zakresie ubezpieczeń oraz świadczeń rentowych i emerytalnych, ustala uprawnienia pracowników do nagród jubileuszowych i innych świadczeń dot. stosunku pracy/służby, obsługuje podsystem Kadra SWOP w zakresie funkcjonalności kartoteki osobowej, kartoteki absencyjnej, rejestracji czasu pracy, szkoleń i doskonalenia zawodowego policjantom i pracownikom Policji KPP w Sieradzu i podległych komisariatów Policji, prowadzi program „Płatnik” w zakresie zgłaszania i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich pracowników i funkcjonariuszy z KPP w Sieradzu i podległych komisariatów Policji oraz sporządza miesięczne wykazy do Wydziału Finansów KWP w Łodzi celem prawidłowego naliczenia wynagrodzenia za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim, opracowuje analizy i zestawienia zbiorcze, wnioski i propozycje kadrowe oraz prowadzi książkę etatową KPP w Sieradzu, współpracuje z Wydziałem Finansów KWP w Łodzi w zakresie planowania i realizacji przyjętej polityki finansowej i kadrowej, sporządza analizy etatowo - osobowe komórek organizacyjnych dotyczące kwestii stosunku służbowego/pracy, sporządza spisy przydzielonych i zakończonych spraw w danym roku kalendarzowym, archiwizuje akta osobowe funkcjonariuszy i pracowników celem przekazania do archiwum KWP w Łodzi. prowadzi rejestr zwolnień lekarskich policjantów i pracowników Policji,
prowadzi akta osobowe pracowników i funkcjonariuszy Komendy Powiatowej Policji w Sieradzu, prowadzi postępowania administracyjne I instancji, przygotowuje projekty decyzji ze stosunku służbowego/pracy (m. in. mianowania, delegowania, powołania i podwyższenia uposażenia, umowy o pracę, aneksy do umów), na bieżąco zapoznaje się z przepisami resortowymi oraz decyzjami i zarządzeniami KGP, KWP i KPP dotyczącymi obsługi kadrowej oraz z przepisami kodeksu postępowania administracyjnego i kodeksu pracy, wystawia zaświadczeń o zatrudnieniu, prowadzi karty urlopowe kierownictwa i samodzielnych stanowisk KPP, archiwizuje wytworzoną korespondencje oraz dokumenty i przekazuje do składnicy akt
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne) Wykształcenie: średnie Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok znajomość przepisów: ustawy o Policji, Kodeks Postępowania Administracyjnego, prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustaw o zaopatrzeniu emerytalnym wraz z przepisami wykonawczymi, poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. umiejętność stosowania przepisów w praktyce, Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe) Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata analityczne myślenie, umiejętność organizowania pracy,
Co oferujemy
Indywidualny rozkład czasu pracy Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy Miejsce do odświeżenia się Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu Miejsce parkingowe na terenie urzędu Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych Dofinansowanie do wypoczynku pracowników Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników Nagrody jubileuszowe, Dodatek za wysługę lat,
Dodatkowe wynagrodzenie roczne, Możliwość skorzystania z Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej.
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
praca o charakterze administracyjno – biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, przeważnie w pozycji siedzącej, wymuszonej, obciążającej układ mięśniowo – szkieletowy. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy. Obciążenie wzroku związane z pracą przy monitorze ekranowym. Praca w systemie podstawowym 8 godzinnym jednozmianowym. Realizacja zadań z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i monitora ekranowego, drukarki. Samodzielne stanowisko pracy. Stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym. Stanowisko pracy jest usytuowane na I piętrze budynku administracyjnego, bez windy i bez podjazdu dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W budynku występują progi i schody ograniczające możliwość swobodnego przemieszczania się przez osoby z dysfunkcjami narządu ruchu. Budynek administracyjny nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Dodatkowe informacje
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert. Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca. Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść Procedury KPP w Sieradzu w sprawie zgłoszeń wew. od sygnalistów. https://sieradz.bip.policja.gov.pl/276/sygnalisci/41505,Procedura-KPP-w-Sieradzu-w-sprawie-zgloszen-wewnetrznych-izewnetrznych-od-sygna.html
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później, Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe) Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Aplikuj do: 30 kwietnia 2025
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 150971" na adres: Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu ul. Sikorskiego 2 98 - 200 Sieradz Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 845 14 16 47 845 17 09
Dokumenty należy złożyć do: 30.04.2025 Decyduje data: wpływu oferty do urzędu Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Panią/Pana o tym, w jaki sposób Komendant Powiatowy Policji w Sieradzu przetwarza Pani/Pana dane osobowe: Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji w Sieradzu z siedzibą przy ul. Sikorskiego 2, 98 – 200 Sieradz. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Agnieszka Dwurnik e-mail: iod@sieradz.ld.policja.gov.pl tel. (47) 845 14 32. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dotyczących zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o
służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e- mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Panią/Pana podane, przetwarzane są na podstawie Pani/Pana zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji. W przypadku złożenia przez Panią/Pana oświadczenia lustracyjnego, Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt. 4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).