Ogłoszenia

Ogłoszenie na stanowisko korpusu służby cywilnej - starszy inspektor Zespołu do spraw Eksploatacji KPP w Sieradzu

Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu ogłasza nabór na stanowisko korpusu służby cywilnej – starszy inspektor Zespołu do spraw Eksploatacji KPP w Sieradzu

1.    Wymiar etatu: 1

- Liczba stanowisk pracy: 1

2.    Adres urzędu i miejsce wykonywania pracy:

Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu
ul. Sikorskiego 2
98- 200 Sieradz
3.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1)    sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad funkcjonowaniem Punktu Obsługi Technicznej,
2)    nadzór nad właściwą gospodarką magazynową, w tym MPiS,
3)    nadzór nad prawidłową eksploatacją i obsługą sprzętu transportowego jednostki,
4)    planowanie i realizacja wydatków związanych z zakupem części, paliw i smarów, dotyczących usług za naprawę sprzętu transportowego oraz podatku od środków transportu,
5)    prowadzenie postępowań szkodowych w przypadku uszkodzenia sprzętu,
6)    sporządzanie protokołów szkody oraz kosztorysu uszkodzonych pojazdów,
7)    nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z zadaniami Zespołu ds. Eksploatacji,
8)    odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesu napraw pojazdów służbowych,
9)    nadzorowanie terminowego sporządzania sprawozdań i planów wynikających z zakresu działania zespołu.

4.    Warunki pracy na stanowisku:  
1)    umowa o pracę na czas określony – z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej,  w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku w korpusie służby cywilnej, z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony;
2)    pełny wymiar czasu pracy;
3)    praca jednozmianowa w podstawowym systemie czasu pracy;
4)    obsługa komputera powyżej połowy dobowego czasu pracy, Praca biurowa w siedzibie urzędu,
5)    oświetlenie naturalne i sztuczne.

5.    Wymagania niezbędne
1)    wykształcenie: średnie lub średnie branżowe,
2)    doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata,
3)    posiadanie obywatelstwa polskiego, 
4)    korzystanie z pełni praw publicznych, 
5)    nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6)    poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
7)    w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października                 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.;
8)    znajomość przepisów  i posiadanie wiedzy z zakresu:
    ustawy o służbie cywilnej,
    ustawy o ochronie danych osobowych,
    zamówień publicznych,
    prowadzenia gospodarki materiałowej,
    likwidacji szkód komunikacyjnych.

6.    Wymagania dodatkowe
1)    analityczne myślenie,
2)    umiejętność rozwiązywania problemów,
3)    samodzielność,
4)    umiejętność organizowania pracy.
7.    Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1)    CV i List motywacyjny,
2)    Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (potwierdzone za zgodność z oryginałem).
3)    Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (potwierdzone za zgodność                z oryginałem), a w przypadku bieżącego zatrudnienia dokument potwierdzający okres zatrudnienia i stanowisko.
4)    Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach                                            i umiejętnościach (potwierdzone za zgodność z oryginałem).
5)    Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
6)    Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
7)    Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo                    lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8)    Kopia poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW, SKW lub Policję uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie                          o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego o treści "wyrażam zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej do dostępu do informacji niejawnych".
9)    Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa                i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia                           18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. 

8.    Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – starszy inspektor  Zespołu do spraw Eksploatacji KPP w Sieradzu”                      w sekretariacie Komendy Powiatowej Policji w Sieradzu lub przesłać pocztą w terminie do dnia 22 kwietnia 2024 r. na adres: Komenda Powiatowej Policji w Sieradzu, ul. Sikorskiego 2,                  98 – 200 Sieradz (decyduje data stempla pocztowego). 
Dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole ds. Kadr i Szkolenia KPP w Sieradzu pod numerem telefonu: 47 845 17 09.

9.    Inne informacje:
    Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane;
    Oferty odrzucone, zostaną komisyjnie zniszczone;
    Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie;
    Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów (test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna) zostaną poinformowani telefonicznie;
    Test wiedzy będzie obejmował zagadnienia z zakresu: przepisów dotyczących ustawy o służbie cywilnej, ochronie danych osobowych oraz pytania dotyczące zakresu zadań realizowanych na stanowisku.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia                              osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r.                    o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Przetwarzanie danych osobowych 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679                 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Panią/Pana
o tym, w jaki sposób Komendant Powiatowy Policji w Sieradzu przetwarza Pani/Pana dane osobowe:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji 
w Sieradzu z siedzibą przy ul. Sikorskiego 2, kod 98-200 Sieradz.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Agnieszka Dwurnik
e-mail: iod@sieradz.ld.policja.gov.pl , tel. (47) 845 14 32,
3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dotyczących zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej.
Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Panią/Pana podane, przetwarzane są na podstawie Pani/Pana zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji.
5. W przypadku złożenia przez Panią/Pana oświadczenia lustracyjnego, Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt. 4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy
z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych              w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym
w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa).
9. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału               w procesie rekrutacji.

Powrót na górę strony